کلاس زبان آلمانی آنلاین

کلاس آنلاین زبان آلمانی، برای کسانی که فرصت و تمایل برای حضور در کلاس‌های سنتی را ندارند، سریعترین و آسانترین راه یادگیری زبان آلمانی است. 

ما در شیلر شما را شگفت زده خواهیم کرد!

با شیلر کُلن شروع کُن!

درود بر شما همراهان گرامی آموزشگاه زبان آلمانی شیلر کلن(انستیتو شیلر کُلن)، در ادامه به موضوع دوره ها و کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی می‌پردازیم. امیدواریم با مطالب ارائه شده تصمیم گیری را برای شما آسان و مسیر پیشرفتتان را هموارتر کنیم. با ما همراه باشید…

فهرست مطالب

مزایای کلاس آنلاین زبان آلمانی در شیلر

کلاس های آنلاین آموزش زبان آلمانی در انستیتو شیلر کلن با روش‌های استاندارد و به روز برگزار می‌شوند، اساتید بومی شیلر کلن تمام تلاش خود را میکنند تا مهارت زبانی شما را به بالاترین سطح برسانند. در ادامه به مزایای کلاس آنلاین شیلر توجه نمایید.

مدرسان بومی آلمان

اکثر مدرسان شیلر بومی آلمان هستند و تجربه زندگی در کشور آلمان را دارا می‌باشند. و این می‌تواند بهترین دلیل برای انتخاب شیلر باشد.

تدریس با کیفیت

کیفیت تدریس اساتید ما مورد تایید شیلر کلن آلمان است و برخی از اساتید شیلر دارای ۳۰ سال تجربه در زمینه آموزش زبان آلمانی هستند.

برنامه‌ریزی آموزشی انعطاف‌پذیر

با توجه به تعداد بالای زبان آموزان، دست ما در برنامه ریزی‌های منعطف باز است، به همین خاطر تنوع دوره‌ها و کلاس‌های شیلر بالاست.

کلاس‌های تعاملی

در کلاس‌های آنلاین شیلر بین زبان‌آموزان و استاد همواره تعامل برقرار است تا ایرادات زبان آموزان تصحیح شود.

هزینه‌های کمتر

با توجه به آنلاین بودن کلاس‌های آموزشی انستیتو شیلر کلن، هزینه‌ها نسبت به کلاس‌های حضوری و سنتی کمتر است.

محدود نبودن به زمان و مکان

کلاس آنلاین محدودیتی ندارد، با برنامه درسی انعطافپذیر در هر زمان و در راحت‌ترین مکان در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید.

صرفه جویی در هزینه و زمان

در کلاس آنلاین شما رفت و آمدی به کلاس یا مکان خاصی ندارید که هزینه و زمان شما صرف آن شود. همچنین اجباری برای خرید کتاب نیز وجود ندارد.

دستیابی به فرصت‌های شغلی و تجاری

با استفاده از کلاس‌های مخصوص مصاحبه کاری، شانس بیشتری در بدست آوردن شغل مورد نظر خود داشته باشید.

یادگیری نسبتا آسان

اساتید شیلر از متد‌های روز دنیا برای آموزش استفاده می‌کنند و از فرایندی پیروی می‌کنند که یادگیری را نسبتا آسان می‌کند.

برگزاری دوره برای تمام سطوح از A1 تا C2

آموزشگاه زبان آلمانی شیلر کلن برای تمام سطوح زبان آلمانی، دوره های آنلاین ترمیک، کلاس‌های آمادگی آزمون و کلاس مکالمه برگزار می‌نماید.

شیوه به خصوص در آموزش به کودکان

ما در آموزش به کودکان شیوه به خصوصی داریم تا کودکان به بهترین روش با استفاده شعر، موسیقی، اسباب بازی و ... زبان آلمانی را به راحتی فرا بگیرند.

کلاس‌های گروهی و خصوصی

میتوانید زبان آلمانی را در کلاس های گروهی 3 تا 5 نفره و یا بصورت خصوصی فرا بگیرید. گروه‌های کم تعداد تاثیر بسزایی در کیفیت تدریس دارند.

کلاس‌ها و دوره‌های آنلاین شیلر کلن

هر دوره و کلاس آنلاین به سطوح مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. شیلر از سطح A1 تا C2 را ارائه می‌دهد. با ورود به دوره مورد نظر می‌توانید اطلاعات دوره ها و کلاس های آنلاین را مشاهده و ثبت‌نام کنید.

کاوش را شروع کنید!

نمونه‌هایی از آموزش آنلاین اساتید شیلر

نمونه آموزش آنلاین زبان آلمانی در شیلر
نمایش ویدیو درباره نمونه آموزش آنلاین زبان آلمانی در شیلر

نمونه آموزش به کودکان

نمونه آموزش آنلاین زبان آلمانی در شیلر
نمایش ویدیو درباره نمونه آموزش آنلاین زبان آلمانی در شیلر

نمونه آموزش به بزرگسالان

نمونه آموزش آنلاین زبان آلمانی در شیلر
نمایش ویدیو درباره نمونه آموزش آنلاین زبان آلمانی در شیلر

نمونه آموزش به بزرگسالان

اساتید زبان آلمانی شیلر
نمایش ویدیو درباره اساتید زبان آلمانی شیلر
اساتید زبان آلمانی شیلر
نمایش ویدیو درباره اساتید زبان آلمانی شیلر
اساتید زبان آلمانی شیلر
نمایش ویدیو درباره اساتید زبان آلمانی شیلر

نحوه برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی چگونه است؟

کلاس آنلاین زبان آلمانی در شیلر کلن به سه روش گروهی، نیمه گروهی(نیمه خصوصی) و خصوصی برگزار می‌شود.

کلاس‌های گروهی بصورت گروه های ۳ تا ۵ نفره و کلاس‌های نیمه گروهی بصورت ۲ نفره و کلاس خصوصی نیز بصورت انفرادی برگزار می‌شوند.

فضای کلاس‌ها دوستانه و تعاملی است و زبان آموزان می‌توانند برای یادگیری بهتر با اساتید تعامل داشته باشند.

در دوره های گروهی از کتاب Started Wir برای تدریس استفاده می‌شود و در تدریس خصوصی زبان آلمانی نیز طبق کتاب دلخواه زبان آموز تدریس انجام می‌شود.

برای تدریس به کودکان نیز از کتاب Best Freunde استفاده می‌شود، اساتید خلاق ما در آموزش به کودکان از شیوه‌های خلاقانه‌ای استفاده می‌کنند تا آموزش برای کودکان جذاب و مناسب باشد.

مدت زمان دوره‌ها و کلاس‌های آنلاین چگونه است؟

هر دوره شامل ۲۸ جلسه آنلاین است و طول دوره ها بصورت زیر تقسیم بندی می‌شود: 

کالاس عادی

۱۰ هفته

کالاس فشرده

۶ هفته

کالاس فوق فشرده

۴ هفته

بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی در خانه چیست؟

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید در کلاس‌های حضوری شرکت کنید و یا کلاس حضوری را مناسب خود نمی‌دانید، بهترین روش شرکت در دوره‌های آنلاین و استفاده از کلاس آنلاین زبان آلمانی است.

ما در انستیتو شیلر کلن دوره‌های آنلاین متنوعی ارائه می‌نماییم که بصورت گروهی و خصوصی در حالت‌های عادی، فشرده و فوق فشرده برگزار می‌شوند.

با توجه به تعداد بالای زبان آموزان انستیتو شیلر کلن برنامه‌های درسی ما نیز از انعطافپذیری بالایی برخوردار است و برای یادگیری زبان آلمانی در خانه و یا هر مکان و زمانی مناسب می‌باشد.

این دوره‌ها مناسب افراد بزرگسال، نوجوانان و کودکان بالای ۶ می‌باشد که برای هر یک، مخصوصا کودکان از متد‌های آموزشی به خصوصی استفاده می‌شود تا چهار مهارت زبانی شما بطور همزمان تقویت شود.

یادگیری زبان آلمانی چقدر زمان می‌برد؟

یادگیری زبان آلمانی می تواند کمی دشوار باشد، به خصوص اگر زبان مادری شما زبانی باشد که در خانواده زبان های اروپایی نباشد. اما، مهم نیست که زبان مادری شما چیست، و حتی اگر یادگیری زبان آلمانی در ابتدا در نگاه شما دشوار به نظر برسد، ناامید نشوید.

اگر می‌پرسید میان‌بر یا راه‌های خاصی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد، ما اینجا به چند مورد اشاره کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند سریع‌تر پیشرفت کنید. به طور کلی نمیتوان دوره ی زمان مشخصی که برای یادگیری زبان آلمانی تضمین شده باشد را تعیین کرد ، اما آنچه از همه چیز مهمتر است ثبات و تدام یادگیری است. قرار نیست یک روز صبح از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که آلمانی روان صحبت می کنید.

این اتفاق فقط در فیلم ها رخ می دهد. اگر هر بار فقط یک قدم بردارید، خواهید دید که نتایج به سرعت اتفاق می افتد. یادگیری یک زبان جدید بستگی به عوامل بسیاری مانند : تجربه قبلی در یادگیری زبان و مواجهه با زبان، انعطاف پذیری شما، میزان کاری که برای فرآیند یادگیری انجام می دهید، تدام یادگیری وانگیزه و… که مهارت یا عدم مهارت در هر کدام از این موار ممکن است زمان متفاوتی برای یادگیری زبان از شما بگیرد. اما، اگر حداقل سه تا شش ماه به صورت روزانه تمرین کنید، احتمالاً می‌توانید مکالمه روزانه با یک دوست و انجام کارهایی مانند ورود به یک کافه و سفارش به زبان آلمانی را انجام دهید.

یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می‌کشد؟

برخی از افراد بیشتر از دیگران تلاش می کنند و قطعا سریعتر هم به سطح زبانی مورد نظر خود میرسند، اما این سریعتر نتیجه گرفتن به این دلیل است که آنها تلاش و تمرین روزانه انجام می دهند. اگر می خواهید آلمانی را روان صحبت کنید، احتمالاً چند سال تمرین لازم دارد ، اما ما فقط به دنبال شروع کار هستیم، درست است؟

کلاس آنلاین یا کلاس حضوری، کدام مناسب است؟

این سوال شاید برای شما پیش بیاید، این مورد کاملا به شرایط زبان آموز بستگی دارد، در ادامه به موارد زیر توجه کنید تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

همانطور در ابتدای مقاله به آن پرداختیم، آموزش زبان آلمانی بصورت آنلاین مزایای قابل توجهی دارد که عبارتند از: هزینه کمتر نسبت به کلاس‌های حضوری، صرفه جویی در زمان، انعطافپذیری بالا در برنامه های درسی، محدود نبودن به مکان و …

در دوره‌ها و کلاس‌های آنلاین شما از هر مکان و در هر زمانی می‌توانید در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید و آموزش و یادگیری خود را پیش ببرید.

کلاس‌های حضوری نسبتا هزینه‌های بالا و همچنین محدودیت‌های زمانی و مکانی نیز دارند که ممکن است مناسب همه نباشد، و همچنین در کلاس‌های حضوری شما باید کتاب‌های فیزیکی تهیه کنید اما در کلاس آنلاین تمامی کتاب‌ها و موارد مورد نیاز بصورت دیجیتال در اختیار شما قرار می‌گیرد.

امیدواریم با توجه به مواد بالا انتخاب مناسبی برای یادگیری زبان آلمانی داشته باشید.

سوالات متداول دیگر

چگونه می‌توان در دوره‌‌ها و کلاس آنلاین زبان آلمانی ثبت نام کرد؟

شما می‌توانید از طریق دکمه «ثبت نام دوره آنلاین» در منو و تکمیل فرم ثبت نام، ثبت‌نام خود را انجام دهید و یا از طریق بخش دوره‌های آنلاین در منو، دوره و سطح مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نام خود را با تکمیل فرم نهایی کنید.

کلاس های آنلاین چگونه برگزار می‌شود؟

کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی با استفاده از برنامه اسکایپ بصورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی در حالت‌های عادی، فشرده و فوق فشرده برگزار می‌شوند.

مدت زمان دوره ‌ها و کلاس های آنلاین چقدر است؟

هر دوره شامل ۲۸ جلسه است که در حالت عادی ۱۰ هفته، حالت فشرده ۶ هفته و حالت فوق فشرده ۴ هفته طول می‌کشد.

هر کلاس چند ساعت طول می‌کشد؟

هر کلاس یا جلسه ۱.۵ ساعت زمان می‌برد.

هر کلاس شامل گروه چند نفری است؟

در انستیتو شیلر کلن کلاس‌های گروهی ۳ تا ۵ زبان آموز، نیمه گروهی یا نیمه خصوصی ۲ زبان آموز و خصوصی نیز بصورت انفرادی برگزار می‌شود.

تدریس خصوصی زبان آلمانی چگونه است؟

تدریس خصوصی با برنامه ریزی درسی و زمان‌بندی و همچنین کتاب دلخواه زبان آموز برگزار می‌شود، در تدریس خصوصی طبیعتا تعامل استاد با زبان آموز بیشتر و کیفیت تدریس نیز از کیفیت بهتری برخوردار است.

کلاس های آنلاین برای چه کسانی مناسب است؟

کلاس آنلاین زبان آلمانی برای کسانی که به هر دلیلی وقت حضور در کلاس سنتی یا حضوری را ندارند مناسب می‌باشد. این موضوع را نیز در نظر بگیرید که کلاس آنلاین هزینه‌های نسبتا کمتری دارد و زمان کمتری نیز از شما خواهد گرفت.

آیا کودکان و نوجوانان نیز می‌توانند در کلاس های آنلاین شرکت کنند؟

بله کلاس ‌های آنلاین شیلر کلن برای بزرگسالان، نوجوانان و کودکان بالای ۶ سال مناسب می‌باشد.

پیش‌نیازها برای شروع آموزش زبان آلمانی بصورت آنلاین چیست؟

تنها چیزی که نیاز دارید یک اینترنت پایدار و لپتاپ یا یک کامپیوتر با هدست و وبکم است. البته با تلفن‌های هوشمند نیز می‌توانید در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید.

این پست چقدر برایتان مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *