چگونه تعادل مناسبی بین محیط کار و خانه پیدا کنیم

پادکست

توضیحات پادکست

آیا امروز در خانه کار می کنم؟ یا به دفتر کار بروم؟ هر کسی که می تواند محیط کارش را انتخاب کنذ، اغلب باید موارد زیر را بسنجد: در محیط خانه خود می توانید به صورت متمرکز و با آرامش کار کنید. از طرف دیگر، در دفتر کار، می توانید همکاران خود را هنگام قهوه خوردن ببینید، تبادل خلاقانه داشته باشید یا جدیدترین اخبار را بشنوید.

متأسفانه همیشه نمی‌توان پیش‌بینی کرد که روزتان چگونه خواهد بود و آیا احتمالاً به آرامش نیاز دارید یا خیر. این یک مشکل است که همچنین لیزا هگمن و سباستین هورن را به صورت منظم درگیر می‌کند.

در یک قسمت جدید از پادکست “Geht da noch was؟”(آیا هنوز چیزی ممکن است؟) ، آن‌ها درباره نبود مراحل استراحت در محیط خانه، موسیقی قبل از کنفرانس‌ها و سوال اینکه چگونه احساس تیمی را توسعه دهیم، هنگامی که بعضی از همکاران در دفتر حضور دارند و بعضی دیگر در محیط خانه هستند، صحبت می‌کنند.

آن‌ها همچنین درباره آزاردهنده‌ترین سوالات زندگی شغلی پس از شروع ویروس کرونا صحبت می‌کنند: چگونه تنها کنفرانس‌های ترکیبی را برای همه‌ی طرف‌ها قابل تحمل کنیم، زمانی که بعضی از همکاران به صورت مشترک در دفتر حضور دارند و بعضی دیگر در محیط خانه هستند؟

در این پادکست، سارا دیفنباخ، استاد روانشناسی اقتصادی در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان در مونیخ، توضیح می‌دهد که چه زمانی کنفرانس‌های ترکیبی مناسب هستند و چرا کار در خانه اغلب بیشتر از کار در دفتر به ما فشار می‌آورد. همچنین، جاکوب فون لیندرن، سردبیر زایت آنلاین، در مورد اینکه آیا تکنولوژی می تواند در بهبود تجربه جلسات ویدئویی کمک کند یا نه، صحبت می کند.

این پست چقدر برایتان مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک‌گذاری

واتساپ
تلگرام
پینترست
اسکایپ
لینکداین
فیسبوک
توئیتر
ایمیل
پرینت

پادکست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *