چگونه زندگی سازگار با محیط زیست داشته باشیم؟

پادکست

توضیحات پادکست

گاز CO₂ به اقلیم آسیب می‌زند: گاز گلخانه‌ای باعث گرم شدن زمین، ذوب شدن یخچال‌ها، افزایش سطح آب دریا و افزایش آب و هوای شدید می‌شود. هر فردی که در آلمان زندگی می‌کند با سبک زندگی خود به این امر کمک می‌کند: طبق محاسبه‌های مرکز محیط زیست آلمان، آلمانی‌ها در میانگین 10.78 تن دی اکسید کربن را سالانه تولید می‌کننن.

در زندگی روزمره چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم تا محیط زیست را بهتر حفظ کنیم؟ در قسمت فعلی پادکست بهینه‌سازی “Geht da noch was؟”، لیزا هگمن و سباستین هورن به سوال می‌پردازند که چگونه می‌توانند سبک زندگی خود را به صورت متناسب با محیط زیست دوستانه تر کنند. برای این منظور، لیزا با استفاده از چندین دستگاه اندازه‌گیری CO₂، CO₂ زندگی خود را اندازه‌گیری کرده و پتانسیل صرفه‌جویی بسیاری را کشف کرده است.

علاوه بر این، لیندا فیشر، معاون رئیس بخش دانش در ZEIT ONLINE، توضیح می‌دهد که دستگاه‌های اندازه گیری CO₂ در واقع چقدر عملکرد دارند و چرا ما نمی‌توانیم سفرهایمان را با استفاده از تعدیل‌ها بهبود دهیم. و هانس هرتله، رهبر تیم برای حفاظت از محیط زیست در IFEU-Institut، توضیح می‌دهد که چرا نه تنها باید به صورت فردی عمل کنیم، بلکه سیاست‌ها نیز باید در این زمینه تغییر کنند.

پادکست “Geht da noch was؟” هر دو هفته یکبار منتشر می‌شود. لیزا هگمن و سباستین هورن در هر قسمت به چالش کوچک یا بزرگی از زندگی روزمره می‌پردازند – مانند بیشتر دویدن، مدیریت مالیات‌های شخصی یا بهتر استراحت کردن. آن‌ها با کارشناسان مصاحبه می‌کنند و در پادکست، نکاتی که به آن‌ها واقعاً کمک کرده‌اند را تعریف می‌کنند.

این پست چقدر برایتان مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک‌گذاری

واتساپ
تلگرام
پینترست
اسکایپ
لینکداین
فیسبوک
توئیتر
ایمیل
پرینت

پادکست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *